It's just me

mandag den 26. marts 2012

Jeg har da aldrig oplevet noget lignende...

Har lige set TV-Avisen, hvor nyheden om, at fedme har nået nye højder har rullet over skærmen. Nu i Sydafrika, af alle steder, er hver anden voksen overvægtig!
Jeg ved snart ikke, hvad jeg skal tænke..


"Får denne nye 'epidemi' ingen ende?" 


Når man bruger begrebet 'epidemi' så burde luftalarmen starte. Ikke nok med, at fedme nu er blevet en sygdom, nu skal skylden også rettes over på alt fra politik til markedspriser. Hvad er der blevet af; selv at tænke?
Sidste gang jeg tjekkede, så er det ikke politikkere eller købmænd der propper mad ned i halsen på folk.

Jeg ved godt, at mit noget kyniske udbrud kan virke hårdt. Men jeg mener bare, at man selv har et valg om man enten vil leve sundt, eller usundt. Alt med måde. Det kan godt være at priserne er høje, og sukkeret lokker, men omtanke er din ven!

- Karoline Juul

Ingen kommentarer:

Send en kommentar