It's just me

mandag den 2. april 2012

DENIM - Er du klædt på til sæsonen?

ÅH Denim - klassikeren over alle klassikere, der lige fra begrebet "cowboy-bukser" blev opfundet, var et kæmpe hit! I denne sæson kommer vi heller ikke udenom de lækre tekstiler, som efterhånden er blev spottet i alle afskygninger på catwalken. Er du til smalle, vide, løse, stumpede, højtaljede eller lavtaljede findes der helt sikkert også et par bukser til dig - du skal bare lede!
Hvis det er farven blå du er ked af, så kig ikke længere end på sommerens hotteste farve: hvid, der sagtens kan erstatte det traditionelle blå. Men er du lidt mere modig, kan du også vælge at kaste dig ud i alt fra blomsterprint, pasteller og striber!

Jeg selv er på udkig efter et par nye jeans, og jeg må indrømme at jeg har spottet nogle! Jeg er en kæmpe fan af Tommy Hilfigers udvalg af bukser, og jeg har selv et par af samme navn, der har holdt i tre år! Det kan altså, med andre ord, godt betale sig at gå efter kvalitet når man skal have nye jeans! Derfor er prisen også en sekundær faktor når jeg vælger jeans, for de skal sidde helt perfekt!

Nogle bukser jeg har set på er disse:  Curve ID Demi Curve skinny indigo intrigue : fra levi's til 799kr.


Håber I finder de perfekte jeans! 
GOD JAGT!
- Karoline Juul

Ingen kommentarer:

Send en kommentar