It's just me

søndag den 15. april 2012

Når tiden er der.

Hej alle sammen! Det er lang tid siden, at jeg har kunnet sige, at jeg ikke skulle nå noget. Det kan jeg i dag! Der er ingen afleveringer at lave, alle lektier er klar.. Hvad kunne man ønske sig mere?
Jeg har igår været sammen med min dejlige familie, hvor vi først tog til Vejle for at shoppe. Jeg kom hjem med nogle nye All Stars i marineblå, hvilket er super dejligt! Dernæst tog vi til Tyskland hvor vi handlede og spiste på en super lille italiensk restaurant!

Nu sidder jeg bare og hygger med mit all-time favorit blad; Vouge som jeg lige har støvet frem fra gemmerne, og hvis vejret holder, skal jeg også ud og løbe! 



Jeg har længe haft brug for nogle dejlige (nemme), forårs sko... All Stars holder altid.


Dette er et gammelt nummer fra sidste sommer, men det er virkeligt det bedste nummer jeg ejer! Jeg elsker at støve gamle blade frem, og se på moden fra ældre tider. Dette blev købt i Paris, og mit fransk er ikke just det bedste! MEN, det er ikke noget lidt parlør ikke kan klare! Bladet indeholder alt fra haute couture Versace, til prøver på lækre Chanel parfumer! 
J'adore Vouge!  Coup de Foudre! 

- Karoline Juul 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar