It's just me

fredag den 4. maj 2012

Oplevelser er verdens bedste gave.

Hej alle!
Jeg har i denne tid virkeligt travlt med alle mine projekter, så jeg har været en smule inaktiv her på bloggen. MEN - jeg ville lige fortælle om nogle fantastiske oplevelser jeg har i vente, såvel som nogle jeg lige har oplevet:
Jeg var igår til den fede festival FG Musikfestival (Fredericia Gymnasium), hvor de med stor succes havde fået fat på Ulige Numre! Jeg (som er fuldstændig pjattet med Ulige Numre) stod på første række til det fantastiske show, og jeg må indrømme at jeg sjældent bliver så bjergtaget som jeg gjorde igår!!
Nu glæder jeg mig ekstremt til imorgen hvor jeg skal til fantastiske København og købe min længe ventede Mulberry taske. Jeg skal også købe nogle lækre sommersandaler, og her har jeg fundet et par fantastiske Chloe læder sandaler!

Nu er der kun tilbage og sige: JUUUBIII!

- Karoline Juul


Ingen kommentarer:

Send en kommentar